ABRM extinde termenul pentru concursul de angajare a unei companii de consultanță organizațională pentru elaborarea/reviziurea documentelor interne
Asociația Bibliotecarilor din Republica Moldova (ABRM) este o organizație non-guvernamentală, care unește eforturile factorilor interesați pentru susținerea statutului profesional și social al bibliotecarului, promovarea și încurajarea persoanelor care se preocupă de problemele bibliologiei, informării și documentării. ABRM întrunește peste 1500 membri care reprezintă întreg Sistemul Național de Biblioteci și alte instituții infodocumentare din Republica Moldova.
Începând cu luna aprilie a anului 2021, ABRM este beneficiară a programului de asistență și suport pre-core, oferit de către SIDA (Swedish International Development Cooperation Agency), reprezentată de către Ambasada Suediei la Chișinău
ABRM anunță concurs de angajare a unei companii de consultanță organizațională pentru elaborarea/reviziurea documentelor interne, în cadrul programului pre-core, finanțat de SIDA :
- Elaborarea Regulamentului de Organizare și Funcționare și elaborarea fișelor de post cu indicatori-cheie de performanță;
- Manual de management al proiectelor pentru ABRM;
- Dezvoltarea unui manual de management financiar pentru organizație (politica de achiziții, Politica de audit intern, plan de durabilitate financiară, model de buget consolidat);
- Expertizarea finală a documentelor.
Termeni de referința:
Perioada de desfășurarea a procesului de elaborare a documentelor organizaționale este planificat pentru perioada iunie – septembrie. Procesul de facilitare va implica participarea întregii echipe a ABRM – ului. Interacțiunea va fi parțială offline, cât și online. Varianta finală a documentelor elaborate va fi transmisă inclusiv în limba engleză.
Cerințe minime pentru companie:
Experiență de cel puțin 3 ani în domeniul consultării OSC – urilor în sfera Bunei Guvernări;
Criteriile de evaluare a ofertelor
Examinarea ofertelor va fi efectuată de către echipa de evaluare a ofertelor în baza următoarelor criterii:
Experienţa în domeniu;
Preţul serviciilor;
Disponibilitatea de a interacționa atât offline cât și online;
Ce va cuprinde dosarul:
CV-ul experților implicați;
Oferta financiara în MDL (costul total al serviciilor);
Planul de lucru
Termenul limită de depunere a ofertelor este 5 iulie, 2021.
Pentru participare la concurs, ofertantul va remite dosarul la adresa secretariatabrm@gmail.com,
Pentru orice informații suplimentare ne puteți contacta la secretariatabrm@gmail.com
Tel.: 079167918. Persoană de contact: Nadejda Pădure
Adresa oficiu: mun. Chișinău, strada 31 august 1989 78A
Notă!
- Procedura de selectare se va efectua în baza evaluării experienței și competențelor relevante ale companiei sub aspectul conformității acestora cu criteriile de calificare anunțate;
- Dosarele incomplete nu vor fi luate în considerare;
- Numai compania selectată va fi contactată de entitatea contractantă, printr-un e-mail/tel.