Ordinea de zi
- Organizarea Conferinței anuale ABRM 2018 O nouă Lege = O nouă Bibliotecă?
- Achitarea cotizațiilor ABRM în cadrul Conferinței anuale ABRM
- Idei propuneri referitoare la promovarea activității ABRM în cadrul conferinței anuale
S-a decis
- Organizarea Conferinței anuale ABRM la 25 octombrie 2018, la Chișinău în cadrul spațiilor oferite de Universitatea Liberă Internațională din Moldova (ULIM).
- Includerea în agenda Conferinței anuale ABRM a sesiunilor referitoare la Regulamentul cadru de organizare și funcționare a bibliotecilor publice, Regulamentul privind serviciile prestate de bibliotecile publice, Regulamentul cu privire la formarea profesională continuă a personalului de specialitate din biblioteci și Regulamentul cu privire la criteriile minime de selectare a personalului din biblioteci și modul de organizare și desfășurare a concursului de angajare a personalului din bibliotecile publice. Responsabili: M. Harjevschi, T. Coseri, N. Turcan, E. Bejan.
- Includerea suplimentară în agenda Conferinței anuale ABRM a prezentărilor referitoare la Cursul online Advocacy – instrument de consolidare a competențelor de lider și noutățile din cadrul Next Library Berlin 2018 Responsabili: O. Andreev, M. Harjevschi
- Colectarea feedback-ului oferit de participanții Conferintei anuale ABRM, referitor la noua Lege cu privire la Biblioteci și cadrul reglementar complementar legii. Responsabili: membrii Consiliului ABRM
- Prezența contabilei ABRM în cadrul Conferinței anuale ABRM în scopul colectării cotizațiilor anuale. Responsabilă: M. Serbinova
- Delegarea responsabilităților organizatorice finale în scopul bunei desfășurări a evenimentului. Responsabili: A. Manciu, A. Amortitu, V. Bors, N. Pădure, Z. Slutu, G. Bulduma
- Promovarea activității ABRM în cadrul Conferintei anuale ABRM și promovarea participării bibliotecilor/bibliotecarilor la evenimentele organizate de ABRM pe parcursul anului. Responsabili: membrii Consiliului ABRM, membrii comisiilor
Președinte ABRM
Mariana Harjevschi